رویش جوان

روشنگری، مطالبه گری و تولید محتوا!

شماره تماس:

https://www.royeshejavan.ir
بهمئی-سیاست

بررسی عملکرد فرماندار بهمئی در جلسه پرسش و پاسخ مسئولان/ضعف عملکرد در مساله صندوق سرمایه گزاری

به گزارش خبرگزاری رویش جوان :

در جلسه ای که در سالن آمفی تئاتر شهرستان بهمئی برگزار شد، جمعی از فعالین سیاسی فرهنگی شهرستان به بررسی عملکرد فرماندار شهرستان بهمئی پرداختند.

در ابتدای جلسه جناب آقای چک نژاد از فرهنگیان شهرستان به بیان ضعف های شدید و تبعیض های صورت گرفته در این یکسال مسئولیت آقای محمدی، فرماندار بهمئی پرداختند. و عجیب تر اینکه تا پایان جلسه پاسخ مناسبی به مطالب آقای چک نژاد ارائه نشد.

 

در بخش بعدی برنامه آقای نظری با بیان صریح خود، نقدهای عملکردی موجود را بیان کردند. ایشان به تبعیض ها، عدم استفاده از نیروهای توانمند و ضعف بزرگ فرماندار در مساله صندوق سرمایه گزاری اشاره کردند.

 

فرماندار محترم شهرستان در پاسخ به مساله صندوق سرمایه گزاری معروف، اذعان کردند که بنده نسبت به عملکرد صندوق بی اطلاع بودم و شرایط آن زمان به گونه ای بود که من هم همانند مردم عادی شهر به ایشان اعتماد کردم. البته ایشان اضافه کرد که بررسی این صندوق را به برخی ادارات و ارگان های تخصصی مربوطه ارجاع دادم ولی این مساله دیر پیگیری شد.

 

تحلیل رویش جوان : 

ظاهرا، منافع برخی افراد در ارگان های مختلف باعث شد که دیرتر به این مساله پی برده شود، خب پس با آن افراد برخورد کنید. مردم بخش مهمی از سرمایه زندگیشان را از دست داده اند آن وقت اظهار کم اطلاعی می کنید. این صحبت ها برای مردم مالباخته اصلا قابل پذیرش نیست. قطعا شما مقصرید!

 

آقای احمدی نور، در صحبت هایشان از ضعیف بودن عملکرد فرمانداری، به نسبت انتظاری که می رفت، اشاره کردند و در ادامه اصل انتخاب شایسته بودن فرماندار شهرستان را رد کردند و گفتند که افراد بسیار شایسته تری در این شهر وجود داشت و دارد. ایشان به حدیث پیامبر اشاره کردند که فرمود : «اگر در شهری کسی را به حکومت انتخاب کنی و در آن شهر شایسته تر از او وجود داشته باشد به خدا و رسول خدا خیانت کرده اید.»

پاسخ فرماندار شهرستان را به آقای احمدی نور در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

 

یکی دیگر از مسائلی که در جلسه مطرح شد، قطع خطوط ارتباطی به مدت چند روز بود. البته جناب فرماندار، عمدی بودن این مساله را رد کردند.

 

مشکلاتی که در بخش ممبی وجود دارد توسط یکی از اعضای شورای بخش مذکور مطرح شد.

درمورد استخدامی های فرمانداری چندین بار سوالاتی مطرح شد که البته فرماندار محترم شهرستان، اعلام کرد که این افرادی که فعلا جذب شده اند هنوز استخدام نشده اند و فقط به صورت قراردادی به فرمانداری کمک می کنند!

در پاسخ به جناب فرماندار باید بگوییم که اگر جذب شده اند ضابطه انتخاب چه بوده است؟ چرا حتما باید نسبت های فامیلی تعیین کننده باشند!

 

حاج آقای رحمانی در صحبت هایشان مطالبه هایی را مطرح کردند که می توانید مشاهده کنید.

1. هیچ برنامه محوری از سمت شما و مسئولانی که انتخاب کرده اید ندیده ایم.

2. شما هیچ جلسه ای با اهالی فرهنگ نداشته اید. هیچ گاه از دغدغه مندان این عرصه نظری نخواسته اید!

3. شما و معاون اجتماعی تان چند بار به مسکن مهر سرزده است؟

4. برای محله ی گچ بلند چه کاری کرده اید؟

5. نماینده مجلس به صورت مستقیم و غیر مستقیم در انتصابات دخالت کرده است.

6. مشاوران پس از یکسال منصوب شده اند و شیوه های انتخاب این افراد هم کاملا مبهم است.

 

آقای محمد بهمئی شهردار محترم شهرستان را مورد نقد قرار داد، البته شهردار در جلسه حاضر نبود. ایشان مطالبی را عنوان کرد که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

فرماندار شهرستان در ادامه صحبت هایشان در مورد جاده جایزان صحبت کردند که البته گویا به این زودی ها امید به این پروژه نیست!!!

 

آب سد کوثر .

 

اظهارات عجیب در ارتباط با رفع موانع پروژه آب رسانی

آب سد کوثر هم گویا با این روندی که قرار است به صورت ارتباط با افراد دوست در ارگان های مهم پیگیری شود، به این زودی ها قرار نیست به سرانجام برسد.

این مشکل به خود شما برمی گردد که چرا از اول این مساله را مستقیما پیگیری نکردید.

 

برخورد عجیب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه از حاشیه های برنامه بود.

دسته بندی ها
اجتماعی
0
سیاست
0
بین الملل
0
علمی
0
فرهنگ
0
ورزش
0
خانواده
0
اقتصاد
0
مجلس
0
سلامت
0
بهمئی
0